احترام عیسی مسیح(ع) به مریم مقدس (س)
نوشته شده توسط : حسین جون

احترام عیسی مسیح(ع) به مریم مقدس (س)

 

 


 
 
هر چند با پست های بالا فکر میکنم هیچ گونه منطقی دیگه برای قبول کردن وجود این گونه مسیحیت تحریفی و عقیده ی تثلیث وجود نداره
برای بهتر شناختن افکار مسحیحت فعلی و اثبات بر حق بودن اسلام محمدی ادامه میدیم ...






مسیحیت چی میگه؟


اسلام چی میگه؟



بنا بر اسلام ، عیسی(ع) احترام بسیاری به مادر خود قایل بود .

در قرآن آمده که عیسی(ع) در زمان نوزادیواز طریق معجزه خدا زبان به صحبت گشود :


 


مرا به نماز سفارش کرده و ... و مرا نسبت به مـادرم نیکوکار قرار داه و ستمگر و سنگدل قرار نداده است .
قرآن کریم آیات 32-31 سوره ی مریم

 



 


آیاتی در انجیل هست که در آن حضرت عیسی مسیح (ع) از پذیرش مادر خود سر باز میزند..!!!



او با آن جماعت هنوز سخن میگفت که ناگاه مادرش و برادرانش در طلب گفت و گوی وی بیرون ایستاده بودند .

و شخصی وی را گفت اینک مادر و برادرانت بیرون ایستاده ، میخواهند با تو سخن گویند

در جواب قایل گفت: کیست مادر من !؟؟ و برادران من کیانند؟ و دست خود را به سوی شاگردان خود دراز کرده و گفت اینانند برادران و

مادر من زیرا هر که اراده ی پدر مرا که در آسمان است! بجا آورد همان برادر و خواهر و مادر من است

(انجیل متی-فصل 12-آیات 46-50)




معرفی مسیح به نحوی که دست رد به سینه ی مادر خود میزند ؛ ظلمی است که در انجیل تحریف شده نسبت به ان حضرت روا شده است.


 

در قرآن و آیه ی 14 سوره ی لقمان آمده است:

و ما انسان را برای پدر و مادرش سفارش کردیم ؛ مادرش او را حمل کرد در حالی که هر روز ناتوان تر میشد و (شیر دادن) و از شیر گرفتنش در 2 سال است .
 
(به او سفارش کردیم که) برای من و پدر و مادرت سپاس گزار باش که بازگشت (همه) فقط به سوی من است.


 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: احترام عیسی مسیح(ع) به مریم مقدس (س) , احترام , عیسی , مسیح(ع) , به , مریم مقدس (س) ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
مهدي حيدرپور در تاریخ : 1392/3/28/hosseinz - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: